کسب تیم اخلاق و مقام چهارم تیم نوجوانان بانه در مسابقات استانی
نوشته شده توسط : هیئت والیبال شهرستان بانه

مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی استان کردستان از تاریخ 26 لغایت 28 فروردین ماه 94 با شرکت 9 تیم به میزبانی شهرستان قروه برگزار گردید.

در این مسابقات که با هدف انتخاب تیم استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار گردید تیم های ،سنندج،سریش آباد،بیجار،بانه ،سروآباد،دیواندره ،حسن آباد یاسو کند،دلبران و تیم میزبان یعنی قروه حضور داشتند.

این دوره از مسابقات به جهت اقدامات صورت گرفته در طی چند سال اخیر در بحث استعدادیابی  نونهالان و نوجوانان و فعالیت  آکادمی ها در جهت پرورش این استعداد ها ، از استقبال بیشتری برخوردار بود و به نسبت سال های گذشته تیم های بیشتری شرکت کرده بودند .

در قرعه کشی این مسابقات ابتدا تیم ها در سه گروه قرار گرفتند.که  پس از انجام مرحله گروهی تیم های سنندج، سریش آباد، بیجار و بانه به جمع  4 تیم برتر صعود کردند.که در ادامه تیم های سنندج و سریش آباد با غلبه بر بیجار و بانه به دیدار پایانی راه پیدا کردند وتیم های بیجار و بانه حریف هم در دیدار رده بندی شدند.

در روز پایانی مسابقات ابتدا در دیدار رده بندی تیم بیجار موفق شد با شکست تیم بانه بر سکوی سوم بایستد و در دیدار فینال این دوره از مسابقات نیز تیم خوب سنندج به مربیگری هیوا امدادی توانست  2بر صفر تیم سریش آباد به مربیگری رضا مومنی را شکست داده و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

در اختتامیه مسابقات که با حضور جناب آقای دکتر حیدری ریاست محترم هیات والیبال استان برگزار گردید به تیم های برتر کاپ قهرمانی و به تیم بانه کاپ اخلاق اهداء گردید.





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 4 / 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: